Vervang je pdf’s

door meeslepende content

Soms worden waardevolle stukken content zoals jaarverslagen, whitepapers, salesbrochures, catalogi etc. in een pdf gegoten. Dit terwijl deze stukken content veel tijd en moeite kosten om te produceren. Deze pdf’s zijn vervolgens te downloaden voor gebruikers op een website of verkrijgbaar via de mail.

Pdf’s zorgen ervoor dat je een groot aantal potentiële leads misloopt, iets wat zonde is bij belangrijke communicatiemiddelen. Aan de andere kant probeer je als moderne marketeer rekening te houden met de diversiteit van doelgroepsegmenten en wil je zoveel mogelijk data en inzichten verzamelen - om vervolgens je middelen te optimaliseren.

Digitale publicaties zorgen ervoor dat je meeslepende content kunt leveren die inclusief, meetbaar en responsive is. Hierdoor ziet het er op elk scherm goed uit.

Verhoog de betrokkenheid, boost sales, enthousiasmeer je medewerkers en krijg data-driven inzichten die je nodig hebt om je content te optimaliseren en je ROI continu te vergroten.

Meest gebruikte gebruikstoepassingen voor digitale publicaties:

  • Brochures
  • Nieuwsbrieven
  • Klantmagazines
  • Jaarverslagen
  • Whitepapers
  • E-books
  • Offertes
  • Personeelsbladen
  • Productcatalogi
  • En nog veel meer...

Check deze blog om voorbeelden te zien van organisaties die hun whitepaper marketing hebben uitgebuit met digitale whitepapers.