Hoe je de impact

van je content meet

Begin met het gebruiken van communicatiemiddelen die je data gedreven inzichten geven, voor continue content en ROI-optimalisaties.

Ons eigen reporting dashboard geeft je inzicht in hoe je content presteert aan de hand van de belangrijkste metrics.

Voorbeelden van metrics die je kunt inzien zijn

  • Bezoekers: het aantal individuen die je publicatie hebben bekeken.
  • Sessies: het aantal bezoekers die je publicatie bekeken hebben. Een gebruiker kan meerdere sessies hebben.
  • Pagina views: het totaal aantal keer dat een pagina in je publicatie is bekeken.
  • Pagina’s per sessie: het gemiddelde aantal pagina’s dat is bekeken per sessie.
  • Gemiddelde sessieduur: de gemiddelde tijd die gespendeerd is in je publicatie.
  • Bounce rate: het percentage bezoekers die alleen een enkele pagina in je publicatie hebben bekeken.

Vergroot je analytische mogelijkheden met de Google Analytics en Adobe Omniture integratie

Integreer je digitale publicaties met je analytics tools zoals Google Analytics en Adobe Omniture.

Conversion & ROI metrics

  • Aantal social login leads
  • Aantal leads via formulieren
  • Outbound clicks
  • Return on investment

Betrokkenheid metrics

  • Bereik
  • Tijd gespendeerd in je publicatie
  • Exit rate
  • Video engagement rate
  • Social share rate
  • Gemiddelde aantal pagina views